Tuesday, November 12, 2013

Familia

http://cdn.mysitemyway.com/etc-mysitemyway/icons/legacy-previews/icons/matte-white-square-icons-people-things/125506-matte-white-square-icon-people-things-people-family4.png
Povestea incepe intr-o zona de munte. 

Idei pentru poveste:

  1. Protagonistul nu o sa le mai spuna parintilor tata sau mama de cand va pleca de acasa
  2. Fratele mai mic si favorizat ii va trada pe toti
  3. Bunica, mama de suflet a protagonistului va muri
  4. La a 15-a mea aniversare m-am trezit la 10 dimineata si m-am pus la PC.Am vazut 25 de urari de la multi ani, m-am simtit atat de bine, am raspuns la toate,desi stiam ca doar datorita facebook-ul unii au stiut ca e ziua mea.Ma uit pe telefon si vad ca la 12 noapte Adrian mi-a spus La multi ani.Ies afara ca sa joc meciul de baschet al zilei mele.Era ragusit de ziua mea.Adrian vine si el,neinvitat,imi spune "la multi ani".Mai tarziu el imi spune ca o sa imi dea minge de tot,dupa ce mi-am imprumutat ps2-ul lui Alin.Dar dupa ce l-am facut sa mearga,acesta s-a suparat pe mine pentru ca l-am mintit.M-am dus la el acasa impreuna cu alt coleg,iar de la 23 pana la 12 noaptea am scris la Fizica.Asa s-a terminat ziua mea...A doua zi Rares m-a chemat afara,iar eu scriam la romana. M-a asteptat in fata liftului cu o plasa. L-am intrebat ce-i cu aia. El mi-a spus ca e pentru mine.Era o plasa plina cu dulciuri si cu o minge de baschet...
  5. Aprilie 2014-Eram speriat de saritura in inaltime,inca de cand m-am trezit eram speriat.Chiar de la Religie eram speriat.Doream sa scap de acea proba,dar imi era frica sa o dau.Am sarit la primele 2 inaltimi,apoi m-am asezat in fund si am stat ingandurat.Doamna m-a observat si m-a intrebat de ce stau asa ingandurat.I-am spus ca nu inteleg procedeul,nu pot sa il fac.Ea mi-a spus ca nu conteaza cum sar.Dupa ce am sarit toti si ne-a spus ca dam proba l-am intrebat pe Rares cat se pune pentru abandon.El mi-a spus ca nu primesc puncte.Tineam cel mai mult la media mea de 10 la sport si la mandria mea de a nu atinge bara.13mai2014-In a doua saptamana am spus ca dam proba,dar nu se descurca nimeni bine,am darmat bara.Nu mai aveam mandrie,am scapat de un lucru care ma tinea in spate..


Personaje:

No comments :

Post a Comment

Recent Posts

Facebook Comment Box

All Comments